Regulamin sklepu
§1 Postanowienia ogólne
Sklep internetowy Willa Impresja, dostępny pod adresem internetowym (np. www.willa-impresja.pl), prowadzony jest przez firmę:
WILLA IMPRESJA HOTEL I RESTAURACJA B.BŁOCH A.MACIASZEK SPÓŁKA JAWNA
Adres: ul. Żeromskiego 20A, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, Polska
NIP: 7311676720
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, formy płatności i dostawy, prawa konsumenta oraz zasady reklamacji.
Sprzedaż odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Klientem może być każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna.
§2 Definicje
Sprzedawca – Willa Impresja, NIP 7311676720
Klient – osoba dokonująca zakupów w sklepie internetowym
Sklep – strona internetowa umożliwiająca zakup oferowanych produktów
Towar – produkty oferowane przez Sklep, w szczególności artykuły spożywcze
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą
§3 Zamówienia
Zamówienia można składać 24/7 poprzez stronę internetową Sklepu.
Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient poprawnie wypełni formularz zamówienia i poda dane kontaktowe umożliwiające realizację dostawy.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
§4 Ceny i metody płatności
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
Płatność elektroniczna za pośrednictwem TPay
Płatność za pobraniem (przy odbiorze przesyłki)
§5 Dostawa
Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Koszty dostawy są podawane przy składaniu zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 1–3 dni robocze, chyba że produkt opisany jest inaczej.
§6 Odstąpienie od umowy
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów spożywczych szybko psujących się lub z krótkim terminem przydatności do spożycia.
W związku z tym, Klient nie może zwrócić zamówionego towaru, jeśli jest to żywność objęta wyłączeniem z prawa zwrotu.
§7 Reklamacje
Klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres (tu wpisz adres e-mail kontaktowy) lub pisemnie na adres siedziby.
Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia oraz opis zastrzeżeń.
§8 Ochrona danych osobowych (RODO)
Administratorem danych osobowych Klienta jest Willa Impresja.
Dane przetwarzane są w celu realizacji zamówień oraz prowadzenia konta Klienta w sklepie.
Klient ma prawo do wglądu, poprawiania i usunięcia swoich danych osobowych.
Szczegółowe informacje zawarte są w Polityce prywatności dostępnej na stronie sklepu.
§9 Postanowienia końcowe
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie sklepu.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa lub warunków technicznych sklepu.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.